BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 16 May 2012

ekawan...

ni lps jek aku putuskn n terima segala nye...aku kembali bchatting di laman web ekwn...yg ni pulak, sblum ni dia beriya2 nk kenal lebih rapat dgn aku...setelah di timbang balik, aku cuba bukakkan sikit ruang utk hati aku utk terima seberapa ramai kwn dn dh berani nk berikn no. hp aku pd dia...byk kali gak la di inbox aku tp aku dh bgtau aku takut dn serik pd lelaki...so, bila dh kosong tu, aku inbox dia n berikn no hp dia...dia call...so borak ala2 kasar la...ye lah kwn...tp yg x bestnye biler tgk gambar dia dlm profile dia...dia pakai spek mata...korang tau la aku ni bkn bleh tgk lelaki pkai spek...jatuh jantung aku dibuatnye...mudah jek jatuh hati...xtau nape beb...wlaupun aku lom penah jumpa dia...tp aku selalu curi tgk gambar dia dlm profile dia...kkdg segan gak...cam angau pon ade aku ni...

so, nk djadikan citer...1 hr aku offer dia kuar jumpa kt putrajaya...dn mmg kebetulan aku nk bwk la buah hati aku jenjalan smbil bwk scooter dia...so, kami pun jumpa la kt masjid besi...sbnrnye aku xde la rasa bdebar pon bila jumpa dia, tp dek penangan dia melayan ank aku time tu...smpai buat ank aku suke kt dier...aku jd tjatuh hati...dia releks jek dok layan ank aku...lembut sgt...saje aku dok biarkan dia layan ank aku...sbb ade setengah org aku jumpa, ank aku dia buat mcm org asing yg x wujud...time tu dia x pkai pon spek jd, aku xla rasa pe2 pon...pastu bila nk balik kami bjabat tangan...dia salam sambil urut tangan aku...rs cm best pon ade...angau pon ade...haha...dia seolah2 cm xnk lepaskan tangan aku jek...tp kata bru knl xkan dh cm tu kan...seriau pon ade beb...so blk tu aku teringat2 blk...nape la jd cmni...pe dia anggap aku? kwn ke atau lbh dr itu...huuu...dia pon de ckp dia baru bcerai...so, btl gak la ckp dia masih trauma...xknla trus nk jalin hubungan lebih dr tu...so...huu aku lak tetiba sedeh la sgt...nape aku neh...benci nye...

0 comments: