BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 17 May 2012

Down sgt...

mlm td aku rs down sgt...nth nape tah...dgn perangai ank aku lg...rs cm pelik pulak...nk marah jek...badan rs cm x sehat pon ade...aku nangis x henggat nye...nape agknye...mrhkn ank smpai mjadi2 pulak...smlm aku dh delete semua senarai nama n photos yg penah aku rs syg dn hampir nk syg...aku rs tu semua x patut aku simpan...sbbnye mcm mmg x penting lg dh...dh aku mula menerima hakikat yg aku xpatut ade someone...bila teringat blik kata2 S...dia ckp aku byk abeskn ms dgn buang duit utk berkonvoi...hmm nmpknye dia x memahami aku knape aku mjoinkn diri utk tu semua...aku ckp...tu semua aku buat utk mlapangkan fikiran aku agar aku x memikirkn keadaan yg sedih...aku x reti hidup mcm dia mgasingkn diri dgn berbasikal sorg2...atau mgkn dia suke dgn keadaan begitu...semakin aku kseorangan, makin aku rs tersisih...biarlah dia...mgkn dia lebih suke dgn cara dia...aku dh mula mls nk teruskn persahabatan dgn dia...since kt opis ni ekawan dh x bleh bukak lg sbb diaorg dh blocked, bgus jgk...xde la aku buang ms utk inbox n jgk phone opis dia dah aku tamatkn dr phonebook aku...biarlah buat pe nk kenang...klau nk flash back zaman aku dgn x hsnd, aku takut benda sme berulang kembali....sbb biler aku teramat syg n sukekn ssorg akhirnye aku jgk yg terluka n kecewa...so, ade baik nye aku lupakn sje...

0 comments: