BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 16 May 2012

AJ, AA N AZ

lame dh aku x update blog ni...dh mcm nk berhabuk sbb aku xde mood n modal nk diciterkan...hmmm...arini mood sedeh aku kembali...bila teringat semula...AJ penah dtg semula time besday aku mohon n berharap aku kembali pd dia...dn diberikan ruang utk dia bfikir selama 2 minggu sblum dpt dia berikan kptsn pada aku...dn lepas jek tempoh tu, dia trus bgtau, dia xbleh nk truskan hubungan ni...mmg aku sendiri pon x yakin setelah kami putus dh setahun...so accept tanpa sikit pon rs sedeh...AA? jgk dh bgtau aku yg dia x yakin dgn kptsn utk kawin dgn aku sbb antara aku dgn dia mcm x sependapat dlm pelbagai hal..padahal dia yg paksa aku cuba fahami perasaan dia thadap aku...aku terima jgk tanpa sikit pon perasaan sedeh...n AZ aku reject dia sbb lately dia mcm giler mroyan citer bab2 ksunyian...entah pe2 tah...pening kpala aku...ingatkan dia respect aku...tp dia pulak cm ajak aku ke arah yg x baik pulak...dh la dia kuat agama...cmla la...haiiii

so aku dh kembali single tanpa sbrg perasaan...huuuu letih dh

0 comments: