BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 28 September 2011

Special creation by MizzPink...

arini, aku sempat myiapkan package photography n videography utk customer aku n jgk Saloma Bridal House...sambil2 tu aku cuma nk tlg rakan sperjuangan aku utk memajukn bisnes dia...aku mmg x pandai sgt bab2 bisnes ni, tp insyallah kalau part sales n marketing, alhamdulillah aku dh tpandai sket la...tu pun hasil berkat kengkawan yg mberikan dorongan utk aku bjaya dlm bidang ni...xpecially my BFF, Hanna...dia byk bg aku advise tang bab2...padahal mulanya aku mmg x yakin beb aku leh buat bisnes nih, takut pe beb, takut BENGKRAP...hehe...wet kuar byk dr wet msuk...tu yg aku risau...kang memanjang sot dot lak....

arini aku sempat siapkan pakej gambo dulu...n mcm biasala mintak tolong kwn aku, si anne tu tlg printkn...dia jek yg slalu memahami citarasa aku...murah n senang tuk aku berbicara dgn dia...sbb dia phm ape yg aku nk...n lg 1, dekat dgn apartment aku...hehe...dkt sgt tu x la...kena drive gak beb...

tang pakej bridal, aku designed ala2 greeting card, utk menarik minat customer gak la...hrp pe yg aku designed tu btl2 vogue...n customer suka...i loike it...bebeh...

k la...nanti bila dh siap, aku upload kt sini ek...babai...


**buat BFF, ~congrats~ wink wink...ko pepaham jek la...aku tumpang hepi bangat ~

0 comments: